Książeczki o zwierzętach dla maluszków


Już jakiś czas temu miałam moment, w którym zaczęłam kupować książki dla Krasnala - szukałam czegoś ciekawego, porównywałam ceny, polowałam na promocje i tak okazało się, że w krótkim czasie skompletowałam całkiem pokaźną biblioteczkę ;) Nadal jednak mam listę książek, które systematycznie będę dokładać do naszego zbioru.

Dziś wyciągnęłam z naszej biblioteki książki o zwierzętach - chciałabym Wam o nich opowiedzieć słów kilka :)



Seria: Moja Biblioteczka - Zwierzęta
wydawnictwo Wilga
wiek: od 2 lat (książeczki można oglądać już ze zdecydowanie mniejszym maluszkiem)

To sześć malutkich kartonowych książeczek ułożonych w tekturowym, kolorowym pudełeczku. Książeczki z pewnością zmieszczą się w dłoni maluszka, który nie będzie miał problemu z przekładaniem grubych stron.
W serii znajduje się jeszcze: Miasto, Świat wokół nas, Słowa i słówka
Żeby zobaczyć kliknij TUTAJ :)







Seria: Tu i tam 
wydawnictwo: Olesiejuk

To seria czterech książek całokartonowych z kolorowymi ilustracjami i krótkimi tekstami. Na stronach książki nie ma wielu ilustracji (co osobiście uznaję za plus), są one duże i wyraźne.
W serii znajdują się książki: Nad stawem, Na podwórku, Na pastwisku, W polu i ogrodzie
Żeby zobaczyć kliknij TUTAJ :)





seria: Gdzie ukrył się...? 
wydawnictwo: Aksjomat
wiek: 0-3 lat

To kolejna seria kartonowych książeczek (Gdzie ukrył się kotek?; Gdzie ukryła się wiewiórka?; Gdzie ukrył się piesek?). Na każdej stronie znajdziemy krótki tekst o zwierzątku oraz pytania: jakie futerko ma Lucek? (kotek), czy widzisz Lucka?, itp.
To książeczki dla starszych maluchów ze względu na to, że znalezienie bohatera wcale nie jest takie łatwe - pomoc rodzica na pewno się przyda ;)
Żeby zobaczyć kliknij TUTAJ :)






seria: Dzieci zwierząt 
wydawnictwo: Olesiejuk

W tej serii znajdziemy aż sześć różnych książeczek: Kotki, Pieski, Domowe, Wiejskie, Leśne, Dzikie.
W środku kartonowych książeczek znajdziemy dużo zdjęć małych i dużych zwierzątek.
Żeby zobaczyć kliknij TUTAJ :)





seria: Wesołe rodzinki
wydawnictwo: Grupa Wydawnicza

To ostatnia dziś prezentowana przeze mnie seria. Składają się na nią cztery książeczki - Zwierzęta świata, Zwierzęta w ZOO, Zwierzęta na wsi oraz Nasze zwierzaki - kartonowe i bardzo kolorowe. Na każdej dużej stronie znajdują się krótkie teksty dotyczące zwierząt oraz wyrazy dźwiękonaśladowcze, na małej - dzieci zwierząt.
Żeby zobaczyć kliknij TUTAJ :)




Na koniec pozostaje pytanie: która z tych serii podoba mi się najbardziej? To bardzo trudne pytanie, bo każda z nich ma w sobie coś interesującego - inaczej nie trafiłaby do naszego zbioru ;) "Wesołe rodzinki" lubię ze względu na bardzo ciekawą budowę książeczek, "Moją biblioteczkę" - za malutki format mieszczący się w każdej rączce, "Tu i tam" - za przemyślane ilustracje i teksty, "Gdzie ukrył się..." - za możliwość zabawienia się w detektywa, a "Dzieci zwierząt" za fotografie, a nie ilustracje, bo tak rzadko można znaleźć książeczki ze zdjęciami zwierząt :) A Ty - którą serię wybierzesz dla siebie i swojego malucha? :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień Kubusia Puchatka

Tydzień włoski

Międzynarodowy Dzień Mówienia jak Pirat ;)