O mnie, o nas.


Pomysł na założenie tej strony pojawił się, kiedy byłam w 9 miesiącu ciąży – gdy zmuszona upałem na dworze całymi dniami nie wychylałam nosa z domu. Przez 9 miesięcy próbowałam się wraz z mężem jak najlepiej przygotować do nowej roli – rodziców Małego Krasnala. Czy da się przygotować do bycia mamą? A może są sytuacje, do których absolutnie nie będę w stanie się przygotować? Już niedługo się dowiem ;)


Na tej stronie znajdziecie recenzje książek dla dzieci i rodziców, opisy miejsc, które warto odwiedzić z dzieckiem czy pomysły na zabawy w deszczowe i zimne dni. Posty, które będziecie mogli przeczytać będę opierać na doświadczeniu w pracy z dziećmi wyniesionym z pracy i z wielu lat bycia harcerką, z czasem pojawią się teksty, w których pomysły będę testować z moim Małym Krasnalem. Zachęcam do czytania i inspirowania się tym, co tu znajdziecie każdego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień Kubusia Puchatka

Tydzień włoski

Międzynarodowy Dzień Mówienia jak Pirat ;)