Ulubione, ukochane, ręcznie robione ;)


Dzisiaj post trochę inny od pozostałych - zabawki DIY, które pokochał mój Mały Krasnal ;)

Kiedy byłam w ciąży przejrzałam całe mnóstwo stron internetowych, na których znalazłam całe mnóstwo zabawek dla dzieci - drewnianych, ręcznie robionych, bardzo kolorowych... Dlatego postanowiłam zrobić coś sama ;)

Przedstawiam Wam trzy zabawki, które są absolutnym hitem ;) stworzenie dwóch z nich zajmuje łącznie nie więcej niż 15 min! Trzecia jest trochę bardziej wymagająca, ale to ona niezmiennie zajmuje pierwsze miejsce.

 Na zdjęciu po lewej... BUTELKA ;) zwykła, plastikowa butelka. Do środka wrzuciłam pomponiki w kontrastowych kolorach - tutaj czarne, białe, żółte i czerwone - tak na dobry początek ;)

Na zdjęciu po prawej zabawka, na widok której Krasnal naprawdę się ucieszył - ucieszył tak jak tylko potrafią zrobić to trzymiesięczne maluchy ;) Wstążeczki na wieszaku, które można ciągnąć i NAJLEPSZE - wkładać do buzi ;) koszt - prawie żaden, nakład pracy - prawie żaden, zabawa - bez końca ;)





I nas absolutny hit - kontrastowa karuzelka ;) Do wykonania mojej użyłam kilka arkuszy filcu, mulinę, watę, klej na gorąco i obręcz do łapaczy snów ;)
Pierwszy raz pokazałam Krasnalowi karuzelkę jak skończył miesiąc - towarzyszy nam do dzisiaj i ani trochę się nam nie nudzi ;)

Czy można kupować mnóstwo zabawek? Można! Czy jest to konieczne? Nie ;) Nie bez powodu mówi się, że najlepszymi zabawkami są gazety, pieluchy tetrowe czy plastikowe butelki ;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień Kubusia Puchatka

Tydzień włoski

Tydzień grecki